خصوصیات پودر ماشین لباسشویی معکوس:

پودر ماشین لباسشویی یکی از ضروری ترین مواد شوینده در هر خانه است. این پودر برای تمیز کردن انواع لباس ها از جمله لباس های رنگی، سفید، تیره و حساس استفاده می شود. پودر ماشین لباسشویی خوب باید دارای ویژگی های زیر باشد:
الف) قدرت پاک کنندگی بالا: قدرت پاک کنندگی پودر ماشین لباسشویی یکی از مهم ترین ویژگی های آن است. پودر ماشین لباسشویی باید بتواند انواع آلودگی ها و لکه های تخصصی را از روی لباس ها پاک کند. این “پودر معکوس” باید حاوی مواد شوینده موثری  باشد.
ب) سازگار با انواع پارچه ها: پودر ماشین لباسشویی باید برای انواع پارچه ها از جمله پنبه، پلی استر، اکریلیک و غیره مناسب باشد. ولی با این حال در هنگام مصرف پودر ماشینی حتما باید به اطلاعات روی محصول و همچنین اطلاعات البسه ی مورد شستشو توجه نمایید و مطابق با آن عمل کنید..
+علاوه بر این ویژگی ها، برخی از پودرهای ماشین لباسشویی دارای ویژگی های اضافی مانند سفید کننده البسه سفید و درخشان کننده البسه رنگی ،نرم کنندگی، تکنولوژی محافظت از الیاف البسه و حلالیت در هر دما و … را داشته باشتند که این ویژگی ها می تواند به بهبود عملکرد و کارایی پودر ماشین لباسشویی در شستشوی بهتر البسه کمک کند.
مقدار چرک می تواند عامل تعیین کننده در مقدار مصرف پودر ماشین لباسشویی باشد که اطلاعات مقدار مصرف می بایستی بروی جهبه محصول درج شده باشد.

ویژگی‌های پودر ماشین لباسشویی معکوس عبارت‌اند از:

جلوگیری از چروک‌شدن لباس‌ها پس از شستشو
اتوکشی آسان لباس‌های پس از شستشوی لباس‌ها
وجود نرم‌کننده‌های طبیعی در فرمولاسیون این پودر
مناسب لباس‌های رنگی و سفید
حفظ و تثبیت رنگ لباس‌ها در فرآیند شستشو

 انواع بسته بندی پودر ماشین لباسشویی معکوس:

پودر لباسشویی معکوس در اندازه های مختلفی از 500 گرمی / 3 کیلوگرمی / 10 کیلوگرمی و به صورت فله ای نیز موجود میباشد.

قیمت پودر ماشین لباسشویی معکوس:

قیمت پودر لباسشویی معکوس بستگی به اندازه آن دارد که چه اندازه ای باشد کوچیک یا بزرگ فرق می کند.

البته نوع آن فرق میکند که دستی یا ماشینی باشد، که از نظر کیفیت هم متفاوت تر می باشد و قیمت پودر ماشین لباسشویی و دستی  هم مختلف می باشد.

شعار مجموعه ما :

شمارش معکوس برای پاکیزگی

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *