بهترین و با کیفیت ترین پودر لباسشویی آن است که از مواد تشکیل دهنده عالی و آنزیم های بسیار قوی تولید شود. پودر لباسشویی در سریع ترین زمان ممکن به دیگر کشور ها صادر میشود و باعث رونق کشور عزیرمان ایران میشود و انواع پودر لباسشویی به کشورهای همسایه مانند عراق، افغانستان، تاجیکستان، آذربایجان و روسیه صادر میشود.

در همه صادرات این مسئله مشخص است که کیفیت و پشتیبانی هرچه بهتر باشد مشتریان داخلی و خارجی روز به روز بیشتر می شود و بازار صادرات پودر لباسشویی ایرانی در همه بازار ها جهانی اسمش درخشان می شود.
پس اگر به دنبال صادرات سریع در کمترین زمان به بازارهای جهانی هستیم باید ترکیبات پودر لباسشویی را از بهترین مواد ممکن استفاده کنیم تا از پاک کنندگی بالایی برخوردار شود و جایگاه خود را به خوبی در کشور های خارجی تثبیت کند.

فقط نکته قابل توجه برای محصولات صارداتی کیفیت و میزان رعایت استاندارهای جهانی می باشد که اگر به خوبی رعایت شده باشد خیلی زود می تواند جایگاه عالی و تثبیت شده ای را برای خود کسب کند.

در بازار و مراکز و فروشگاه های داخل ایران پودر های لباسشویی در دو نوع دستی و ماشینی و با انواع برند ها و کیفیت و سایز های متفاوت بفروش میرسد. پر فروش ترین پودر لباسشویی آن دسته از پودرهایی است دارای برند و کیفیت و بسته بندی فوق العاده میباشد که مشتریان ویژه و منحصر بفرد خودش را دارد. از این رو پودر لباسشویی که از لحاظ بسته بندی، شکل، کیفیت، نوع مواد بکار رفته و آنزیم خاص و بعلاوه قیمت مناسب داشته باشد مشتریان و خریداران زیادی را به خود جلب میکند.

پودر لباسشویی ماشینی یکی از انواع پودر لباسشویی است که در همه جای دنیا طرفداران زیادی دارد و با گسترش تکنولوژی و به وجود آمدن ماشین های لباسشویی دیگر کمتر کسی لباس های خود را با دست می شوید و به همین علت پودر ماشینی گسترش چشم گیری پیدا کرده است و به خاطر سهولت در استفاده بیشتر از این نوع پودر استفاده می کنند و تولید کنندگان با رعایت کیفیت و قیمت مناسب به راحتی می توانند مشتریان زیادی را به خود جلب کرده و بازار های داخلی و خارجی خوبی را در دست بگیرند.

 

عمده بازار صادرات پودر لباسشویی تولید ایران خاورمیانه و آسیا می باشد و ازجمله کشورهایی که پودر لباسشویی تولید ایران به آنها صادر می شود عبارت اند از:
عراق، تاجیکستان، افغانستان، ارمنستان، آذربایجان، ازبکستان، روسیه می باشد. این کشورها عمده بازار فروش تولیدات پودر لباسشویی ایران را تشکیل می دهند که با افزایش کیفیت و رعایت استانداردهای بین المللی می توان به راحتی در اروپا نیز شاهد بازار عظیمی از تولیدات ایرانی و به خصوص پودر لباسشویی ایرانی باشیم.
میزان صادرات و کشورهایی که بازار فروش این محصول هستند به خوبی نشان می دهد که کیفیت تولیدات ایرانی تا به چه میزانی افزایش پیدا کرده است که عمده کشورهای خاورمیانه و بخشی از کشورهای آسیایی خریدار این محصول با کیفیت ایرانی هستند.
آمارهای سال جاری به خوبی نشان می دهند که صادرات تولید پودر لباسشویی در چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته است و این به خاطر استفاده از دانش روز و مواد اولیه با کیفیت است که با استفاده از افراد متخصص با هم به خوبی ترکیب شده و محصولات با کیفیت و صادراتی را تولید می کنند.
امید می رود که کیفیت محصولات باز هم افزایش یابد تا به راحتی به بازارهای اروپا راه یافته و اسم محصولات ایرانی به خوبی در جهان بدرخشد.

 

شعارما: شمارش معکوس برای پاکیزگی

شماره تماس جهت مشاوره رایگان  :

09144130642

09142390922

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *