اطلاعات و فرمولاسیون:

این دسته از محصولات از آنزیم های مختلفی تهیه و تولید می شوند و هر یک از این آنزیم ها وظیفه خاص خود را داشته و وجود آن ها کنار همدیگر سبب بالا رفتن کیفیت نهایی شستشو پوشاک می شود و این گونه لباس ها در تمیز ترین حالت خود قرار خواهند گرفت.

این آنزیم ها شامل :

1- پروتئاز برای نابودی لکه های سر سخت و پایه های پروتئینی مثل لکه های شیر، خون و یا زرده تخم مرغی می باشند که به خوبی تمامی آلودگی ها را از بین می برد.

2- آنزیم بعدی لیپاز است که وظیفه نابودی چربی ها را دارد و هیچ گونه ردی از خود به جای نمی گذارد و از جمله لکه هایی که به خوبی پاک می کند، لکه های شکلات است که دارای چربی های بسیار بالایی با درصد چربی می باشند .

3- آنزیم آخر سلولاز است که می تواند لکه های ناشی از سبزیجات مختلف را از بین ببرد و چون این ماده پاک کننده لکه های سبزیجات هستند می توانند لکه هایی با درجه های پایین تر را نیز از بین ببرند.

***این ترکیبات دارای فرمولاسیون خاصی هستند که از خلوص بالایی برخوردار می باشند.

همچنین دارای خاصیت نرم کنندگی از لباس ها می باشند که این امر نوعی مزیت ویژه برای آنها به شمار می رود.

این مواد همچنین موجب ایجاد زیبایی خاصی در این پودر ها می شود که در کنار کمک به فرایند شستشو رضایت خاطر استفاده کننده از آن را به دنبال دارد.

از دیگر مواردی که میتوانیم به آن اشاره کنیم این است که این دانه ها باعث خوشبو شدن لباس می شوند و وجود آنها باعث میشود هرگونه بوی بد حاصل بر  لباس از بین برود.

برخی از دانه های رنگی باعث تشدید کف پودر شده و همین امر باعث میشود از  این مواد در محصولات شوینده بیشتر استفاده شود و یکی از مزیت های دانه های رنگی قیمت مقرون به صرفه بودن آن است.

رنگبندی :

پودرهای ماشین لباسشویی که امروز بسیار مصرف بالایی در بین خانواده‌ها دارد از دانه های رنگی متفاوتی تولید می‌شود که هر کدام از این دانه ها با رنگ های مختلف نشان از یک کیفیت و مواد موجود در این پوشه کار دارد، رنگ دانه رنگی های پودرلباسشویی معمولا به صورت 3 رنگ سبز،صورتی و آبی میباشد.

 

برای تهیه و صادرات دانه های رنگی باکیفیت و همچنین مشاوره رایگان دررابطه با این محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید.

09144130642

09142390922

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *