ویژگی های پودر ماشین لباسشویی خوب؟

پودر ماشین لباسشویی یکی از ضروری ترین مواد شوینده در هر خانه است. این پودر برای تمیز کردن انواع لباس ها از جمله لباس های رنگی، سفید، تیره و حساس استفاده می شود. پودر ماشین لباسشویی خوب باید دارای ویژگی های زیر باشد:
قدرت پاک کنندگی بالا: قدرت پاک کنندگی پودر ماشین لباسشویی یکی از مهم ترین ویژگی های آن است. پودر ماشین لباسشویی باید بتواند انواع آلودگی ها و لکه های تخصصی را از روی لباس ها پاک کند. این “پودر معکوس” باید حاوی مواد شوینده موثری مانند سورفکتانت ها، آنزیم ها و بلیچ ها باشد.

سازگار با انواع پارچه ها:

پودر ماشین لباسشویی باید برای انواع پارچه ها از جمله پنبه، پلی استر، اکریلیک و غیره مناسب باشد. ولی با این حال در هنگام مصرف پودر ماشینی حتما باید به اطلاعات روی محصول و اطلاعات البسه مورد شستشو توجه نمایید و مطابق با آن عمل کنید..
علاوه بر این ویژگی ها، برخی از پودرهای ماشین لباسشویی دارای ویژگی های اضافی مانند سفید کننده البسه سفید و درخشان کننده البسه رنگی ،نرم کنندگی، تکنولوژی محافظت از الیاف البسه و حلالیت در هر دما و … را داشته باشتند که این ویژگی ها می تواند به بهبود عملکرد و کارایی پودر ماشین لباسشویی در شستشوی بهتر البسه کمک کند.
مقدار چرک می تواند عامل تعیین کننده در مقدار مصرف پودر ماشین لباسشویی باشد که اطلاعات مقدار مصرف می بایستی بروی جعبه محصول درج شده باشد.

چرا پودر لباسشویی معکوس؟

1 پاک کنندگی بسیار بالا   *چربی زدایی،لکه زدایی،سفیدکنندگی و تمیزکنندگی بی نظیر

2- دارای نرمی و لطافت بسیار بالا   *قابلیت نرم کنندگی ، مرطوب کنندگی ،محافظت از پوست و……

3-رایحه های متنوع  *شوینده های معکوس با رایحه های متنوع و خوشبو

4-دارای استاندارد و مجوز  * دارای مجوز  از طرف سازمان غذا و دارو

5-مقرون به صرفه   *کیفیت بالای محصولات با قیمتی مقرون به صرفه

مشخصات پودر ماشین لباسشویی معکوس :

 

ویژگی بارز  شستشو در آب سرد
اکتیو     8
رایحه شکوفه بهاری
عوامل برتری دارای 4 آنزیم

 شرکت کاسپین تجارت گنجینه با برند (معکوس) با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و فرمولاسیون نوین اقدام به تولید انواع پودر لباسشویی کرده است.
با استفاده‌ از مواد اولیه با کیفیت ، پودری ایجاد کرده ایم که به طور کامل لکه ها و آلودگی و بوی بد لباس را از بین میبرد و لباس هارا نرم و لطیف نگه میدارد.
مجموعه‌ ما، ، محصولات متنوعی در طیف وسيعی از نیازها و ترجیحات شما عزیزان را ارائه می دهداز انواع پودرهای عادی و چندمنظوره تا پودرهای خاص برای لباس های خاص..
هدف مجموعه ما ،ارائه انواع پودرهای لباسشویی با بالاترین کیفیت و اثربخشی است.

پودر لباسشویی معکوس دارای ویژگی های : لکه زدایی، چربی زدایی، سفید کنندگی، ضدعفونی کنندگی، محافظت از رنگ البسه، دارای رایحه، محافظت از بافت لباس، پاک‌کننده قوی لکه‌های یقه و سر آستین، با قدرت پاک‌کنندگی بالا…

شعار مجموعه ما: شمارش معکوس برای پاکیزگی

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *